13 apr 2011

Week 1 – Write 10 basic things about yourself

1. Ik heet Kim. Alsjeblieft mensen, stop met vragen of ik niet Kimberly heet want nee, zo heet ik dus niet.
2. Ik ben 16 jaartjes oud maar voel me soms al verschikkelijk volwassen. Hebben jullie daar ook wel eens last van, haha.
3. M'n familie van m'n moederskant blijkt een uit Belgie gevluchte familie te zijn. Helemaal uitgezocht via een stamboom (niet door mijzelf hoor).
4. Sinds iets meer dan een maand ben ik begonnen aan een serieuse afvalrace en het gaat goed!
5. Ik woon samen met m'n moeder in een leuk rijtjes huis vanaf m'n geboorte en ik moet er niet aan denken ooit ergens anders te wonen.



6. Ik ben ambitieus. Doe nu MBO en wil daar binnen 2,5 jaar klaar mee zijn, daarna HBO rechten doen in Leiden en als het even kan ook de universiteit afmaken.
7. Ik ben leesverslaafd. Do i need to say more?
8. Lucky me, ik heb een heel lieve (schoon)familie en heel lieve vriend.
9. Ik ben een scrapbooker, defenitie vind je hier!
10. Ik geniet van het leven en dat zou iedereen moeten doen ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten