21 apr 2011

Ik heb gewonnen!

"Ik heb gewonnen!" was het eerste wat ik riep. Afgelopen zaterdag was ik aan het werk en checkte m'n mail op m'n mobiel. Ik heb gewonnen! En ik kan je toe vertrouwen, ik win nooit wat.



Een hele tijd geleden deed ik mee aan een wedstrijd op chicklit.nl. Je moest vertellen waarom je het verdiende om een (nog niet) uitgebracht boek te mogen lezen en daar een recensie voor te mogen schrijven voor de wedstrijd. Ik stak m'n verhaaltje af over dat ik echt een leesverslaafde ben en dat m'n boeken echt letterlijk overal door het huis rondslingerd.

Ik heb gisteren het boek binnen gekregen en ik kan niet wachten er in te beginnen. Nu maar hopen dat ik de beste recensie schrijf zodat hij op de website van chicklit verschijnt. Duimen jullie mee?

2 opmerkingen:

  1. Aah wat leuk, gefeliciteerd Kimmie! Als iemand dat verdient, dan ben jij het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super joh, gefeliciteerd! Ben je al aan het lezen, hahaha.

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen