1 apr 2011

I'm a serious twitteraddict, i admit.



Vanmiddag kreeg ik een sms van vriendlief: Jij bent pas echt verslaafd weet je dat. Jij kan wel elke 10 minuten twitteren maar ik krijg geen sms meer van je?

En toen kwam de klap. Hij had helemaal gelijk en tuurlijk wist ik het wel maar ik had het verweg verstopt. Ik was al lichtelijk geobsedeerd toen ik alleen twitterde via de laptop maar toen ik er achter kwam dat je ook kon twitteren op je mobiel zonder internet te hebben was het hek van de dam. Eén pluspunt, ik kon alleen maar berichtjes sturen en dus niet andere tweets lezen. Toen ik m'n nieuwe telefoon kreeg ging ik pas echt los. Twitteren, andere tweets checken en nog veel meer internet gerelateerde dingen.

Arm vriendje van me, de laatste twee(t) maanden heeft hij heel wat te verduren gehad maar gelukkig heeft hij me laten inzien dat het toch eigenlijk zo niet verder kan. Dus, snel een plan opzetten dat als ik alleen al naar m'n mobiel kijk en de neiging krijg om hem te pakken vriendlief me tegen kan houden.

Ben je net zo twitterveslaafd als ik en wil je me volgen? Klik dan op het twitter icoontje hier schuin boven.

EDIT: Wat vinden jullie trouwens van m'n nieuwe layout?

2 opmerkingen:

  1. hahahahahahaha ik ben net zo hoor.. weetje heo verslavend het is en gwn te leuk:) vooral tijdens de hoorcolleges haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty layout! En tja, twitter is nou eenmaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen