28 dec 2014

Filmpje | what I got for christmas



Disclaimer: ik wil in deze video alleen maar delen wat ik heb gekregen van mijn geliefden en probeer op geen elke manier op te scheppen! 

Kerst was weer hartstikke leuk en gezellig en ik voel me nog steeds verzadigd van al het eten.. Kerstavond vierde ik met Pepijn en dan doen we ook altijd een cadeautje. All you need-kerstspeciaal aan, chips erbij.. Eerste kerstdag vierde ik met familie en hebben we gegourmet. Ik vind deze tijd van het jaar altijd zo gezellig!

De tweede dag was ik thuis, gewoon een beetje relaxen en werken aan mijn blog en studeren. Tja, dat gaat ook gewoon door. Ik mocht nog één keer mijn kersttrui aan, dus heb ik gelijk deze video opgenomen. Nu gaat 'ie, hop, voor een jaar de kast in!

Hoe waren jouw kerstdagen? Ben je al helemaal klaar voor oudejaarsavond? 

1 opmerking:

  1. Wat een gezelligheid deze kerstdagen en ook nog mooie cadeau's gekregen. Bep

    BeantwoordenVerwijderen