26 dec 2014

DIY | kerstcanvas met een twist!


Aller eerst: vrolijk kerstfeest allemaal! Vandaag is het tweede kerstdag, meestal zo'n dag waarop iedereen het eten en familiebezoek zat is. Maar om nou naar een druk winkelcentrum te gaan vandaag.. dat is ook weer zó niet 'kerstig'. Daar heb ik iets op verzonnen! 
Ik weet dat het er een beetje laat voor is, maar beter laat dan nooit toch? Vandaag deel ik een simpel do-it-yourself kerstproject die je elk jaar weer op kunt hangen rond deze tijd van het jaar. 

Het enige wat je nodig hebt:
canvas/doek
letterstans
cardstock (rood en grijs)
lijm

Mijn moeder kwam inspiratie voor dit doek op Pinterest tegen en we vonden het allebei zo'n leuk idee dat we er een canvas van hebben gemaakt. Samen hebben we alle letters gestanst (ik heb een Big Shot van Sizzix) uit cardstock en met Pepijn heb ik een half uurtje geplakt. Lekker blijven plakken! Wat je ook kunt doen is de namen van de rendieren op het doek schilderen (zoals op het origineel) of ze met letterstickers erop plakken. Plezier bij het maken van dit projectje gegarandeerd!

Ik wens je een gezellige en creatieve tweede kerstdag!

1 opmerking: