5 nov 2014

Outfit | wonderful fall weekend


Afgelopen weekend was zo ontzettend mooi. Het zonnetje scheen, de temperatuur liep hoog op (voor een november dag) dus ik kon redelijk 'luchtig' gekleed naar buiten. Samen met mijn moeder ging ik even naar Noordwijk en natuurlijk moest ik haar wat outfitfoto's laten maken. Zoals je eerder deze week al hebt kunnen zien heb ik ook in deze outfit een video opgenomen. Als je benieuwd was naar mijn hele outfit.. Tadaa!

Ken je dat: een kast vol leuke jurkjes hebben, maar ze eigenlijk nooit echt dragen? Ik heb daar dus zo'n last van, haha. Een vriendinnetje van me heeft heel vaak jurkjes aan en inspireerde me om dat ook (vaker) te gaan doen. Tijd dus om het mooie weer te vieren met een gebreid jurkje en maillot! Ik heb in Noordwijk nog een jurkje gekocht en die heb ik maandag al aangehad. Nu alleen dit goede voornemen nog even volhouden..

What I wore:
Jurkje - H&M
Onder jurkje - Didi
Maillot - Anni Rolfi
Kniekousen - Bonnie Doon
Laarzen - Manfield
Sjaal - onbekend
Sieraden - onbekend

Draag jij vaak rokjes of jurkjes? En zo ja, hoe deal je met panty's/maillots? Haha ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten