10 nov 2014

FOTD | subtle purple fall look


Het is alweer iets meer dan 3 weken geleden dat ik mijn eerste FOTD (face of the day) online heb gezet. Tijd voor een nieuwe dus! Vandaag laat ik een look zien die ik afgelopen week een keer heb gedragen. Ik had al een tijdje een palette van BE in mijn bezit, maar had hem nog helemaal niet gebruikt. Het palette heeft mooie bruin en paars tinten. Perfect voor de herfst en winter dus!

Ik had donderdag een lila truitje aan, dus kon ik mooi in de weer met de paars tinten. Helaas zie je het niet goed op de close-up foto terug, maar ik heb voor de ooglook 4 kleuren gebruikt. Allemaal uit het palette. Super handig en niet alleen voor de ogen, maar ook voor je wangen. Het make-up palette bevat namelijk 6 oogschaduws + een blush en highlighter. Op mijn lippen koos ik natuurlijk mijn herfst favoriete lipstick van Max Factor!

Make up:
Hema CC Perfection Foundation in 01
Rimmel London Stay Matte in 003 Peach Glow
BE Bronzer 001 Sunrise
BE Blush in 001 Innocence
Hema Eyebrow Kit in 02 Taupe
Benefit Gimme Brow in medium/deep
Hema Eyeshadow Base
BE Divine make-up palette
Essence Get Big Lashes volume boost waterproof mascara
Max Factor lipstick in 833 Rosewood

Ik ben nog steeds aan het uitvogelen hoe ik betere foto's kan maken van mijn ooglooks, zodat het allemaal beter en mooier te zien is. Als je tips hebt, laat ze achter in een reactie! Fijne dag vandaag :)

2 opmerkingen: