30 dec 2012

PERSONAL: mijn 2012

Het is de eenerlaatste dag van 2012, daarom wil ik de fijnste gebeurtenissen, feiten en dankwoorden uitspreken voordat het 2013 is.


2012:
- Wat ben ik trots op mezelf om mijn goede cijfers op school en resultaten op stage.
- Ik voel me elke dag zo intens gelukkig omdat ik weet dat de mensen van wie ik het meeste houd er altijd voor me zullen zijn.
- Ik ben in één jaar nog nooit zo gelukkig geweest!
- Ik ben blij met mijn surregaatfamilie.
- Elke keer weer ben ik blij met al het moois dat ik heb mogen doen in 2012.
- Ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik mijn rijbewijs heb gehaald!
- Wat ben ik dankbaar voor het feit dat ik (de meeste tijd van het jaar) gezond mocht zijn.
- Het leven gaat door wat er ook gebeurt en dat is fijn.
- Ik heb nog nooit zo veel gekookt en gebakken, ik ben er echt van gaan houden.
- Ik heb 31 boeken mogen lezen dit jaar!
- Je kan nog gelukkiger zijn als je mensen achter je laat, echt waar.
- Power vrouwen zijn the best!

Ik sluit het jaar af met een voldaan gevoel want ik weet dat ik heb gedaan wat ik kon doen en dat 2013 op mij wacht. Morgen, op de aller aller laatste dag van 2012, kan je hier mijn goede voornemens voor 2013 lezen en dat zijn er nog al wat..

1 opmerking:

  1. Wat leuk om dit alle te lezen. Moge 2013 ook zo mooi jaar worden. Bep

    BeantwoordenVerwijderen