29 dec 2012

BLOG: een nieuw begin

Een nieuw jaar, een begin dacht ik. Ik heb nog een aantal artikelen die online gaan komen vóór en met het nieuwe jaar en ik begin met deze.

Zoals je wellicht al wel is opgevallen heb ik een nieuwe header. Heel wat anders dan wat ik had. Er komen geen kook/bak/eet-gerelateerde stukjes meer online hier. Nee, natuurlijk stp ik niet met koken en bakken! Ik vind het veel te leuk om te doen. Daarom ook dat ik heb besloten een aparte blog te beginnen voor mijn avonturen als thuis-chef. Dit is hem dan!

Maar wat ga je dan met deze blog doen, Kim? Ik heb voor 2013 veel projecten (daarover later meer) waarover ik waarschijnlijk veel zal schrijven, deze blog zal (nog meer) gaan functioneren als boekenblog en ik zal meer "allerdaagse" artikelen plaatsen. Vooral met het laatste wil ik terug naar mijn blogroots. Het wordt een mix van alles en nog wat maar dan zonder de eet-artikelen. Ik hoop dat jullie ook mijn nieuwe blog gaan volgen.

Gaan jullie ook fris en fruitig het nieuwe jaar met (of zonder) je blog?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voornemens. Ik ben erg benieuwd naar de artikelen die komen gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Koken is niet echt mijn ding, maar ik heb wel een kijkje genomen op je nieuwe blog en moet zeggen dat het er heel mooi uitziet ;D

    BeantwoordenVerwijderen