1 feb 2011

Geniet van vandaag, droom over morgen.



Ja, het was zeker een happy meal. Vrijdag met m'n moeder naar de Mac drive geweest, heel slecht maar zo lekker. Sorry voor de slechte kwaliteit foto trouwens.

De laatste tijd word ik door verschillende mensen en dingen geinspireerd. Het goede leven. Ik ben steeds meer bezig om een fijn leven te lijden. Gezelligheid, lekker eten, dingen doen die ik leuk vind. Ik ben van plan meer te schrijven over m'n leven - ja, nog meer - over het goede leven. Over dromen en gedachtens. Vooral over de kleine dingen die het leven zo bijzonder mooi maken ..

Vandaag is het de eerste dag van een nieuwe maand. Dat betekent dus ook dat het bijna een jaar geleden is dat ik van pimpblog naar blogger ben overgestapt. Dit bevalt me stukken beter en ik ben alleen maar overgestapt omdat pimpblog niet te openen was voor een bepaalde tijd. Wat een goede stap! Dus over een paar dagen een klein verjaardagspostje, haha.

Ik wil jullie niet te veel vervelen met m'n goede voornemens maar binnenkort - lees: volgende week ofzo - schrijf ik jullie weer helemaal op de hoogte.

Geniet van vandaag en droom over morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten