6 mei 2010

ik ben fifteen

sinds kort ben ik er achter dat je niet eerst moet beginnen met een titel van een blog maar eerst je tekstblok moet gaan vullen. en naar aanleiding van dat verhaal vind je vanzelf een bijpassende tekst. op dit moment weet ik nog helemaal niet wat zal gaan worden. ben benieuwd..

een vriend van mij heeft misschien wel een beetje ludevedu. zijn crush heeft hem een beetje laten stikken en nu we ook nog eens voor onze examens moeten gaan leren (waar ik nog een beetje stiekum weinig aan heb gedaan tot nu toe) is dat niet helemaal lekker gepland. voel me echt schuldig tegenover hem. hij heeft het helemaal niet verdient, hij verdient die pijn niet.
over iemand pijn doen gesproken. meisje die ik ken werd net op msn gepest op msn door een meisje uit haar klas. god wat voelde zij zich stoer. ik was in staat om naar haar toe te gaan (niet dat ik weet waar ze woont ofzo) en zou haar het liefst wurgen. inderdaad, klinkt crue, misschien omdat ze 3 of 4 jaar jonger is dan mij maar ik weet hoe het is en het meisje , die voor mij voelt als een zusje, is te lief om zoiets aan te doen. je word er hard van maar dat is niet goed.

heb er een heerlijk nummer gevonden van taylor swift. nou heeft zij over het algemeen heerlijke nummer maar deze slaat wel een beetje op mij omdat ik zelf 15 ben! over hoe je bent als je 15 bent. fan-tas-tisch! en inderdaad, ik geloof me vriend als ie zegt dat ie van me houd. en weet je?
ik hou ook van jou, liefje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten