10 mrt 2014

Personal update #10


Eindelijk weer eens een weekje met foto's. Het zijn er niet veel, maar iets is beter dan niets. Het was een weekje met veel tandarts bezoeken, school, lezen en mooi weer.
Maandagochtend begon met het uitlezen van een boek. Eindelijk weer eens gelezen sinds tijden. Ik las De studie van Joelle Charbonneau uit en ging direct verder in Samensmelting van Veronica Roth. Ik ging met mijn moeder mee naar werk, deed een aantal dingen voor school en moest 's middags naar de tandarts. Het eerste bezoekje van deze week: verstandskies trekken en een tand inwendig bleken. Iedereen die horrorverhalen heeft gehoord over het trekken van verstandskiezen.. ik had er he-le-maal géén last van. Zo erg is het dus niet!

Dinsdag: tandartsbezoek nummer twee. Ik las, echt héél véél, en ging opnieuw naar de tandarts. Even een check en het verwijderen van het waterstofperoxide. 's Avonds maakte ik samen met mijn moeder pizza. Zij is gek op ananas en ik op champignons. Allebei de helft beleggen dus. Hij was natuurlijk veel te groot, maar wel ontzettend lekker. Ik keek 's avonds wat tv en las nog veel meer. Ik moest en zou weten wat er in het boek gebeurde.

Mijn dag begon woensdag met college. Daarna 4 (!) uur wachten op het volgende college. Ik ging even langs mijn moeder op werk en keek daar alle YouTube video's die ik de afgelopen tijd had gemist door al dat lezen. Ik hield een lees vrije-dag, omdat ik bij moest bij komen van het einde van Samensmelting. Ik heb niet kunnen werken, omdat ik tot laat college had. Bijkomend voordeel was wel dat ik iets eerder bij vriendlief kon zijn. Tv kijken en (heel gezellig, ik weet het) in slaap vallen op de bank.

Donderdag, voor college, nam ik de tijd om te beginnen in een nieuw boek. Ik had Een eindeloze nacht van Veronica Rossi bij de bieb gereserveerd en die moest ik nog lezen. Ik las niet zo veel, maar wat ik las was zóó goed. 's Avonds at ik bij mijn opa en keek ik Wie is de mol. Niet zo'n spannende dag, maar wel gezellig.

Vrijdag besteedde ik aan huiswerk maken, stof lezen voor aankomende week en in mijn boek lezen. Zijn jullie het al zat om te lezen hoeveel ik heb gelezen? Haha. In de avond kwam het beste vriendje voor Goede Tijden Slechte Tijden en vooral veel kletsen. Ik viel, natuurlijk, in slaap op de bank. You know how i roll! ;-)

Zaterdagavond ging ik naar vriendlief toe. Het was super mooi weer geweest, maar na werk was ik opeens zo moe en had ik zo'n pijn mijn lichaam dat ik niets anders wilde doen dan op de bank hangen. Hij ging nog even boodschappen halen terwijl ik YouTube filmpjes lag te kijken. Ik las, keek wat tv en viel om 10 uur bijna op de bank ik slaap. Oh oh, ik ben ook al zo'n feestbeest!

Zondag was een ontspannen dagje. We ontbeten samen, ik las mijn boek uit en we luisterde muziek. Na de lunch besloot ik even buiten te zitten. Ik begon in Breek me van Tahereh Mafi en genoot van het zonnetje en de vrolijke mensen op straat. 's Avonds aten we roti bij mij thuis, las vriendlief me voor terwijl ik bezig was met dit blogje (de schat!) en keken we Moordvrouw. Het weekend sloot ik af met Breek me in bed.

Het was een goede week voor mij. Vandaag begin ik weer met een bezoekje aan de tandarts en zal ik weer héél wat lezen. Hoe was jouw week?

2 opmerkingen:

  1. Voor mijn doen ook veel gelezen en plantjes in de tuin gezet en gewassen en om was het weekend. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een goede week met heerlijke boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen