2 mrt 2014

Blog | Make it happen March


Dit artikel is onderdeel van themamaand: Make it happen March!

De maand februari is omgevlogen. Valentijnsdag hebben we allemaal weer overleefd (met of zonder lover) en dus is het tijd om aan te kondigen wat je deze maand kunt verwachten! Helaas heb ik vorige maand niet alles kunnen delen wat ik had willen delen, maar sommige beloofde onderwerpen laat ik in de komende tijd natuurlijk wel de revue passeren.

Make it happen March is een feit! Wat je kunt verwachten de aankomende weken: het verhaal van een meisje die 'as we speak' aan het rondtrekken is in Australië en Nieuw-Zeeland, tips om je dromen waar te maken en natuurlijk weer een aantal filmpjes binnen het thema. Ik kan je vertellen dat ik in elk geval ontzettend veel zin heb in deze nieuwe maand en ik hoop jij ook!

Heb jij zelf nog tips of ideeën voor artikels, laat het dan weten in een reactie hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten