22 mrt 2014

Mijn plannen voor dit weekend


Dit weekend ben ik vriendloos (helemaal niet leuk), wat gelijkstaat aan tijd voor mezelf en dus mijn blog. Vandaag ben ik aan het werk, maar voor vanavond ben ik van plan even aan de site te werken door een artikeltje te schrijven. Zondag ga ik, als alles goed gaat, even met mijn moeder naar de stad om wat inkopen te doen voor toekomstige DIY's en moet ik nog wat dingetjes doen voor school. 

Door de nucliare top in Den Haag ben ik behalve op maandag ook op dinsdag vrij aankomende week. Een extra lang weekend voor mij dus. Ik moet leren voor mijn tentamens voor over 3 weken, maar tussendoor wil ik ook bloggen, video's opnemen en misschien een project doen. Ik hoop op dinsdag met Guido af te kunnen spreken om samen aan de site te werken. De opgenomen video's editen, blogfoto's maken en misschien beginnen met wat aanpassingen aan de layout. 

Mijn weekend staat volop in het teken van Daily Kim, maar wat wil jij dit weekend gaan doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten