30 aug 2013

Back to school supplies + essentails!


Vandaag iets wat ik vaker wil gaan doen: organisatie/happiness-gerelateerde tips geven! Deze keer laat ik zien wat ik gebruik op school aan (school)spullen en deel ik mijn favoriete "essentials".
Precies vandaag heb ik mijn eerste hoorcolleges. Om studeren leuk te houden koop ik veel dingen in vrolijke kleuren, want dat maakt alles toch véél leuker? Ik heb dus flink inkopen gedaan en dit is wat ik dit schooljaar ga gebruiken:
 
Ik ben gek op het kopen van nieuwe schoolspullen, jij ook? En dan nu 2 van mijn school essentials!
Nummer 1: neem koffie of thee mee naar school in een to go-mok! Handig voor onderweg (als je nog even bij moet komen) of fijn voor tijdens college (als je vroeg begint, zoals ik twee dagen in de week). Ik heb een hele collectie van dit soort bekers, waaronder één voor de kerst, dus ik weet wel wat ik standaard mee ga sleuren naar school!

Nummer 2: maak je notitieboek/schrift/binder leuk! Behalve opleuken.. zorg ervoor dat je notitieblok niet alleen leuk maar ook handig is. Ik gebruik mijn Brother labelmaker om de tabjes van mijn schrift te labelen, maar ik heb ook mijn rooster voor de aankomende week ingeplakt met washi tape. Heel handig en op die manier ook gezellig door een vrolijk tapeje! Als je het leuk vindt, kun je ook foto's e.d. in of op je schrift plakken.

Noem me gek, maar ik heb zin om weer naar school te gaan! Nieuwe mensen, nieuwe dingen leren.. Zijn jullie geïnteresseerd in meer school en studie-gerelateerde tips en tricks?

2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook een Filofax agenda! Hij is zo mooi! Leuk artikel, ik krijg bijna zin om ook naar school te gaan. Helaas ben ik gewoon aan het werk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit allemaal. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen