2 aug 2013

Leesmarathon update #4


Wat heb ik gisteren weinig gelezen. Donderdag was zo'n dag dat ik er helemaal geen zin in had. Ik moest mijn kledingskast uitruimen en opnieuw indelen, boodschappen doen, daarna kreeg ik hoofdpijn dus deed ik een klein dutje, eten bij mijn oma.. Eindstand: nog steeds niets gelezen! Ik stelde mezelf het doel om minimaal pagina 200 te halen. Dat waren nog heel wat bladzijden te lezen.

Het is me wel gelukt hoor, in mijn bed heb ik flink door moeten lezen maar het is gelukt. Ik hen het gisteren ook al op Twitter gezegt (@kimperk): het boek dat ik op het moment lees is zo "slow paste". Ik kom er niet echt lekker doorheen maar nu ik al zover ben ga ik ook niet meer opgeven. Vandaag (dag 5) heb ik 's ochtends en 's avonds alle tijd om te lezen en het is ook wel de bedoeling dat ik dat doe. Als ik nu vandaag mijn boek uitlees kan ik in de vierde beginnen! :) 

Hoe gaat het bij jullie? Al een aantal boeken verslonden of doe je het rustig aan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten