3 aug 2013

Leesmarathon update #5


Mijn dag bestond echt uit lezen, lezen en nog meer lezen. Ik was standvastig: ik moest en zou dat Sarah Dessen boek uitlezen. En als ik ergens mijn zinnen opzet.. Wat denk je? Werd Spring maar achterop op het laatste moment nog leuk ook! Ze zeggen toch van bevallingen dat als de kleine er is je alle pijn vergeten bent van daarvoor? Zo voelde het wel een klein beetje, het einde had het toch nog een beetje gered. 

's Ochtends maakte ik tijd vrij om eens lekker te gaan zitten met mijn boek, want in de middag ging uitgebreid lunchen. Beste vriend kwam 's middags in plaats van op de avond vanwege werk, wat voor mij betekende dat ik die tijd ook kon benutten met lezen. Direct na het eten ben ik op de bank gaan zitten (buiten véél te warm) en heb ik in vrijwel een ruk het boek uitgelezen. Ik gaf mezelf even adempauze, keek lekker ontspannen tv en pakte daarna mijn vierde (!) boek op: The look van Sophia Bennett. Uiteindelijk las ik daar diezelfde avond 23% van! 

Vandaag (dag 6): ga ik even weg met mijn oma en moeder, alweer ja, en wil ik de rest lekker spenderen door te lezen. Het is namelijk wel mijn bedoeling om ook mijn vierde boek binnen de tijd uit te lezen, hij is tot zo ver namelijk goed en best leuk! Welk boek lees jij momenteel? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten