11 mrt 2013

PERSONAL: #10


Goedemorgen iedereen, een nieuwe week is weer begonnen. Ik spring er meteen in door te zeggen dat ik nog steeds bezig ben in Matched van Ally Condie (1) want door al dat bloggen heb ik bijna geen tijd meer om te lezen. Het was de afgelopen week (ook) zo mooi weer dat ik gelijk zin kreeg om een lekker luchtige chicklit te lezen maar helaas ben ik niet zo'n held met twee boeken tegelijk lezen.

Wat is er de afgelopen week online gekomen? Op deze blog: een happy list, een review van de Nivea onder de douche bodylotion (2), ik deed mee aan de blog hop van Cravingpages, er verscheen een organize tip voor een blog planner (3) en ik gaf jullie een kijkje in mijn dagelijkse leven. (Helaas is gisteren geen artikel online gekomen aangezien ik er echt geen kracht voor had, stomme hoofdpijn!) Op mijn kookblog: liet ik weten wat ik van het restaurant Zon & Zeebad in Noordwijk vind, plaatste ik het recept van een Weight Watchers verantwoorde lasagne (4) en kon je lezen hoe je een overheerlijke bamisoep kan maken.

Wat kan je deze week verwachten? Hier: een review van Delirium Amoris - Lauren Oliver, een artikel over worksheets en een tea-time talk. Natuurlijk volgt er nog veel meer maar dat houd ik nog even voor mezelf. Voor mijn kookblog ga ik deze week heerlijke Weight Watchers verantwoorde spaghetti maken en ga ik voor het eerst zelf eierkoeken maken. Stay tuned!

Met afvallen gaat het goed! Ik had vanochtend mijn weegmoment en ik ben de afgelopen week 9 ons afgevallen!! Ik heb nog steeds geen last van trek wel is er, nu ik 1 1/2 kilo ben afgevallen, 1 punt van mijn dagtotaal afgehaald. Dat is misschien wel even spannend. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Waar ik ook benieuwd naar ben is of jullie graag willen dat ik wat meer vertel over mijn weight watchers-ervaring of dat jullie speciale vragen hebben? Zo ja, laat dit dan weten in een reactie en ik zal zo snel mogelijk een artikel hierhaan wijden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten