21 mrt 2013

PERSONAL: tea-time talk

Ja, ik ben een theeleut. De hele dag door drink ik thee en ik heb zelfs een waterkoker op mijn kamer samen met een hele verzameling thee-smaakjes! Dit zijn mijn favoriete smaakjes van het moment.


Herfst storm-thee:
Wauw, toen ik deze in 2011 ontdekte op mijn stageplaats van toen heb ik héél véél mokken herfst-thee gedronken. Toen ze uit de schappen werden gehaald en werden verwisselt voor de winter-thee was ik dan ook erg verdrietig. Zo erg zelfs dat ik de afgelopen herfst zoveel pakjes van deze thee kocht dat ik er nu nog elke dag van kan drinken! Dit jaar in de herfst dus allemaal proberen.

Helaas is deze thee (tijdelijk) niet te koop.

Winter glow-thee:
Vorig jaar winter probeerde ik deze thee omdat voornoemde herfst-thee niet meer werd verkocht en toen vond ik de smaak af-schuw-lijk! Of ze iets aan de receptuur hebben veranderd? Ik heb geen idee maar dit jaar vind ik 'm verrukkelijk! Een goede keus voorals mijn herfst-thee op is of als ik daar gewoon geen zin in heb.

Ren nu naar de supermarkt want ik verwacht dat deze smaak binnenkort uit de schappen wordt gehaald!

Green tea Jasmine:
Vroeger moest ik niets hebben van groene thee want "daar naaien de kikkers in". Mijn hele mening veranderde toen ik deze groene thee probeerde. Jeetje wat kan dit soort thee lekker zijn! Ik ben tegenwoordig zo'n die hard dat ik zelfs original green tea lust. Wauw, wie had dat ooit gedacht? Ik niet in ieder geval!

Altijd en overal verkrijgbaar. Heel fijn om de dag mee te beginnen of af te sluiten.

Blueberry muffin-thee:
Toen ik op de blog van Lisanne las dat de smaak Blueberry muffin van Lipton het proberen waard was wilde ik dat wel eens zien. Na mijn zelfverklaarde liefde voor Pickwick thee maakte ik toch een uitstapje naar Lipton en dat bevalt me goed. Het is echt alsof je een muffin eet zo zoet en dat geheel calorieloos! Ik wil ook nog graag de nieuwe smaak Strawberry cupcake proberen.

Deze smaak is net nieuw en vast bij jou in de buurt verkrijgbaar!

Welke smaken thee vind jij lekker om te drinken?

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die thee smaakjes. Ik ben ook een echte theeleut :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere thee in verschillende smaken, het geeft je een op kikker. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen