24 nov 2010

- Een boek om aan al je vriendinnen cadeau te geven -






Vandaag was zover. Na 4 maanden tijd mocht ik eindelijk weer naar m'n geliefde Aerdenhout, het dorpje waar ik 4 jaar naar school ging. Op dat schooltje daar heb ik ook m'n beste vriendinnetje ontmoet, Bente. Ondanks het druilerige weer stapte ik in trein en ging onze - oude - vaste lunchroom binnen. Na een kletspraatje met de eigenaresse die ik al even lang niet had gezien kwam ze dan eindelijk. Van de week kwamen we er achter dat we allebei het boek eten bidden beminnen aan het lezen zijn en hebben besloten later samen net zo'n reis willen maken als Liz doet in het boek. Eerst Italie, dan India en als laatst Bali waar we zorgen dat onze vriendjes ook komen overvliegen.

We hebben gelachen en veel gekletst en voor ik het wist was het al half 5 en tijd om te vertrekken. We hebben beloofd dat we meer gaan afspreken bij Teestie - de lunchroom - of gewoon ergens in Haarlem of Leiden (?). Het was een heerlijk middagje, véél meer en niets minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten