27 jun 2010

vriendinnendag en shopping

vorige week donderdag kwam mijn beste vriendin die tevens ook geslaagd was met mij mee na het ophalen van de cijferlijsten. omdat het die dag best mooi weer was hebben we eerst lekker foto's gemaakt bij mij voor en s'avonds ook bij opa in de achtertuin.







Terwijl we hier rustig voor de deur zaten liep er aan de overkant van de straat telkens een man van een bus naar het busje toe en naar een huis. een tijdje later toen we niet meer oplette reed hij opeens voor ons langs en ging naar een zwaaien. haha, we hadden sjans. laat dat vriendje maar niet weten.

op een veiling had mama geboden op twee ringetjes die we uiteindelijk niet hebben gekregen. dus mama had geen cadeautje voor mijn slagen. foei mam, niet meer doen. dus gisteren zijn we naar de juweliers winkel van tevens mijn schoonpapa gegaan en heb ik deze mooie gouden ring gekregen. ook het blauwe armbandje is nieuw en hij staat voor vriendschap. ookal kocht ik hem omdat ik hem gewoon leuk vind.



vandaag naar de bijenkorf geweest in den haag. heerlijk even shoppen maar niet met dit weer. telkens kleding aan en uit, aan en uit. ik heb wel 3 topjes, lingerie en dit lieve postpapier met cupcakes erop en ook het journal boek op de foto.
(ik hou er niet zo van om met mijn hoofd op de foto te staan, hihi.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten