6 apr 2010

proef werk week komt eraan

gisteravond las ik op de hyves van een meisje uit de klas dat ze aan het leren was voor de proef werk week. ik dacht nog: nou, die is er ook vroeg bij. totdat ik vanmorgen om 5 over half 7 wakker werd en dacht: shit! volgende week maandag begint de proef werk week. omdat dat niet meer uit mijn hoofd wou en ik er zo gek van werd stapte ik maar,nu al overwerkt, uit mijn bed en ging naar beneden. mijn moeder keek me aan en vroeg waarom ik zo vroeg uit bed was. en nu pas bedenk ik me dat het alweer dinsdag is en ik dus nog maar 7 dagen heb om te leren. ik heb het rooster net pas dus ga vanmiddag maar beginnen met leren voor economie (?) want dat is het meeste en het "slechste" vaak die ik heb. 23 hoofdstukken leren, ik word al gek als ik er aan denk. waarom zitten er zo weinig uren in een dag? vanavond moet ik ook nog eens dansen van 7 uur tot 9 maar omdat het in heemstede is moeten we al om kwart voor 6 vertrekken. allemaal tijd om te leren is weg maar ontspanning hoort er ook bij. ik ben nu al 4 weken niet geweest omdat ik 2 volle weken ziek ben geweest, de derde week had ik knallende hoofdpijn op dinsdag en ben ik ook niet geweest en vorige week had ik er echt geen kracht voor. hoop dat ik er niet op word afgerekent! ik voel me telkens zo moe en ben zo vaak ziek, dat ga ik dan ook maar even uitleggen vanavond.

verder heb ik ook scrapspulletjes besteld bij de scrapbookwinkel.nl in heesch. dat heb ik vrijdagmiddag al gedaan dus hoop dat ik ze dan vanmiddag binnen krijg. (weer zoiets dat me kan afleiden van het leren) gelukkig heb ik voor biologie gemiddeld een redelijk fijn cijfer: 7.1. niet helemaal tevreden, het kan beter, maar toch. de rest van mijn cijfer gemiddelde zullen ook wel zoiets zijn behalve economie want dat is ongeveer een 5 gemiddeld. ik was echt trots aan het begin van het jaar maar nu? soms wel en soms niet helemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten