2 jun 2013

Dit was 'De dit ben ik-week'!


Dit artikel is onderdeel van 'De dit ben ik-week' op deze blog. Meer informatie over de themaweek is hier te vinden! Vandaag sluit ik de week af.
Iets meer dan een week geleden kondigde ik deze themaweek aan en nu is het alweer voorbij! Hoe snel kan de tijd gaan? Blijkbaar vonden vele van jullie de afgelopen week ook leuk, want ik had per dag ongeveer drie keer zoveel bezoeker als normaal! Om deze week goed af te sluiten zet ik vandaag alles nog even op een rijtje en dan zit het er echt op. 

De artikeltjes die deze week hier zijn verschenen:
- maandag begon de week met een persoonlijke update, welke ik elke week plaats op deze dag.
- dinsdag verscheen mijn deelname aan de 'that's who I am'-tag en vroeg ik me af of jij positief bent.
- vrijdag vertelde ik hoe het nu staat met mijn goede voornemens van dit jaar. 
- zaterdag verscheen alweer mijn laatste echte artikel waarin ik een aantal mensen bedank. 

Volgens mij is een themaweek zeker voor herhaling vatbaar! Welk thema wil jij dan graag zien? Laat het weten in een reactie hieronder of op Twitter (@kimperk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten