24 jun 2013

Personal update #25


Maandagochtend begon op school en sloot ik af bij een heerlijk Thais restaurant met familie. Dinsdag was het uur van de waarheid, want ik kreeg de uitslag van mijn Nederlands schrijfexamen en ik moest mijn belastingrecht examen maken. Nederlands gehaald! Belastingrecht niet.. (voor het eerst en het laatst een herkansing tijdens deze opleiding) Woensdagavond at ik bij mijn vriend en ontspande ik met Goede tijden Slechte tijden en Dokter Tinus op TV. Dit was geen goede eerste helft van mijn week!

Donderdag ging ik naar school en leerde ik belastingrecht. Vrijdag had ik een extra belastingrecht les en sindsdien snap ik de berekingen een stuk beter! 's Avonds, na werk, kwam beste vriendje voor een gezellig avondje X-Factor en Big Fat Gypsy Fortune (niet dat ik daar veel van heb gezien, zzz...). Zaterdag oefende ik na werk de berekeningen voor mijn herexamen nogmaals en kwam vriendlief om samen een filmpje te kijken.

Zondagochtend, nadat ik alwéér berekeningen had geoefend, bedacht ik me dat ik al een hele tijd niet had gelezen. Ik pakte mijn boek (Stad van beenderen - Cassandra Clare) erbij maar na anderhalf hoofdstuk moest ik naar een verjaardag. Mmm, ik had de smaak weer te pakken. Die examens hadden we tegengehouden te lezen, maar toen ik 's middags weer thuis kwam heb ik uren achter elkaar liggen lezen. Heerlijk! Vriend aan de ene kant autoraces kijken op TV en ik aan de andere kant aan het lezen. Dat is toch een perfecte zondag?!

Feitjes:
  • Ik ben deze week 8 ons afgevallen. Ik ben nu al bijna 7 kilo afgevallen!
  • De afgelopen week: vertelde ik over mijn late night koekjes disaster, ik deelde mijn mening over Crossed van Ally Condie en ik vroeg me "hard op" af wat ik nu moet doen met mijn nieuwe blog idee.
  • Ik ga deze week onder andere vertellen welke cursus ik bij de NTI ga volgen (deze week echt) en ik zal een boekgerelateerd artikel plaatsen. Houd de blog dus in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten