22 jul 2014

Thuiswerkdagen + een aankondiging!



Helaas was het gisteren niet zulk mooi weer. In elk geval geen weer om lekker buiten te gaan zitten of om erop uit te gaan. Hoog tijd dus om lekker binnen wat werk te verrichten. Ik had nog een opdracht, dus die heb ik afgehandeld en het resultaat naar de opdrachtgever gestuurd en daarna ben ik lekker aan het bloggen geslagen. 

Dit soort 'werkdagen' (waarvan de vorige alweer véél te lang geleden was, heb mijn blog verwaarloosd de laatste tijd) vind ik heerlijk. Ik trek iets comfy's aan, gooi m'n haar omhoog en doe de hele dag wat ik het leukste vind! Als je het jezelf afvraagt: het enige aan make-up dat ik op heb, is mascara en een verzorgende lipbalm. Ik ben niet echt van veel make-up, maar op dit soort zomerse dagen al helemaal niet. Lekker m'n fris en fruitige zelf, haha! 

Maandag is een productief dagje geweest. Ik heb mijn opdracht afgerond en ingeleverd, een aantal stukjes getypt en foto's gemaakt + bewerkt en 's avonds had ik een 'blogbespreking' met Pepijn*. Deze zomer wordt  er één van vernieuwingen en héél wat leuke artikels!

What I wore:
Top - Hema
Vest - Hema
Bandeau - Hema
Short - H&M

* Ik heb de aankondiging gisteravond ook op de Facebookpagina gedaan, maar als je het nog niet wist.. Ik heb een blog-partner-in-crime gevonden in mijn beste vriendje Pepijn en samen gaan we het roer flink om gooien. Klik hier voor meer info! 

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jullie gaan samenwerken. Mooie foto's ook hierboven. Bep

    BeantwoordenVerwijderen