31 jul 2014

5 random feiten over mij


1. Er zijn maar weinig mensen die ik mijn vrienden noem. De meeste mensen met wie je omgaat op school of bijvoorbeeld werk verlies je op een begeven moment uit het oog. Op het moment dat je met ze omging waren ze wel een soort van vrienden, maar achteraf blijken het meer kennissen te zijn. Ik heb meer één vriend van de basisschool over gehouden (de bekende blog bff Pepijn) en maar één vriendin van de middelbare school. Als je echt een vriend van me bent, dan ga ik ook wel blind voor je. Minder vriendschappen betekent meer tijd voor je echte vrienden!

2. Ik probeer altijd alles zo recht mogelijk te leggen. Op school leg ik altijd mijn boeken en schrift recht met mijn pen recht op mijn schrift of ernaast. Als ik in boekenwinkels loop moet ik alle scheef liggende boeken recht leggen. Ja, zelfs als ik kaartspelletjes speel moeten mijn kaarten recht liggen. Oh, en ik kan er echt niet tegen als mijn handen plakken!

3. Het strand en ik zijn géén beste vrienden. Vroeger gingen we elk jaar in mei naar Mallorca en dan gingen we ook altijd naar het strand. Als ik dan de zee inging en er weer uitkwam, dan bleef het zand altijd aan mijn voeten plakken. Zwaar gefrustreerd ging ik dan het water weer in om mijn voeten af te spoelen, maar je begrijpt dat dat natuurlijk weinig zin had.. En dan ook nog al dat zand tussen je broodjes en het afval dat mensen overal laten slingeren (strandwandelingen 's avonds daargelaten, trouwens). Nee, doe mij het zwembad maar!

4. Ik ben gek op winkelen! Ik heb de afgelopen week dan ook mijn shophobby goed uit kunnen oefenen. H&M, Douglas, ICI PARIS, Vero Moda en De Bijenkorf heb ik met een bezoekje verblijd. Mijn mini beauty haul heb je eerder deze week al kunnen zien, maar mijn andere aankopen zullen ook snel voorbij komen denk ik. Behalve dat ik dolletjes ben op winkelen heb ik een interesse in fashion in het algemeen. Laat mij een advertentie van een modehuis zien (zonder de naam natuurlijk, haha) en ik weet de naam te noemen. Ja, ik heb ook abonnement op de Vogue!!

5. Met eten ben ik best een rare. Ik eet wel aardbeien, maar geen aardbeienijs. Ik lust wel tomaten, maar ben niet zo gek op tomatensoep. Ik ben dol op alles met appel, maar appelmoes komt er echt niet in bij mij! Tot voor kort dronk ik ook geen chocolademelk, maar sinds afgelopen winter lust ik het wel (warm en met slagroom natuurlijk). Koude chocomel komt er nog steeds niet in, haha.

3 opmerkingen:

  1. Dit alles is voor mij niet nieuw, wist het al haha. Maar jij bent mij unieke meisje. Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah typisch Kim, deze dingen! Nummer 2 vooral!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ondanks dat ik niet je niet vaak zie en je niet vaak spreek heb je een bijzonder plekje dikke knuf linda

    BeantwoordenVerwijderen