15 jul 2014

Blog | als ik toch eens anoniem schreef


Soms denk ik wel eens: schreef ik mijn blog maar anoniem. Je kunt dan echt letterlijk alles de wereld in smijten. Niet dat ik nou zo'n vreselijk spannend leven heb, maar je kunt dan zo lekker ongestoord jezelf zijn. Het is niet zo dat ik mezelf 'maak', wat ik deel is 100% Kim, maar je kunt niet alles delen.

Toen ik deze blog nog niet zo lang had, schreef ik wel eens stukjes over mannen. Heerlijk vond ik dat. Ik observeer graag gedrag van mensen en op de één of andere manier vind ik het gedrag van mannen bijzonder interessant. Ooit heb ik een man gezien, het was denk oktober, en die stond bij de bushalte te wachten. Kerst kwam blijkbaar vroeg dat jaar, want hij leek wel een kerstelf! Nu ken ik die man niet persoonlijk, maar sommige dingen kun je gewoon niet zomaar het internet op gooien. Jammer maar helaas..
 
Veel van mijn lezers zijn mensen die ik in het echt ook ken.
Hoe gek is het dan als ze vragen hoe die date met die ene leukerd is afgelopen?!

2 opmerkingen:

  1. Iederdaad kennen wij elkaar in het echt ook, en ja dan wil ik ook weten hoe je date is gegaan. Dus misschien toch maar niet alles op je blog delen? Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou denk niet willen (en ook helaas niet kunnen) weten waar je over zou schrijven haha :P

    BeantwoordenVerwijderen