14 jul 2014

Boeken met knappe jongens

 
Vandaag behandel ik weer vraag die ik heb binnen gekregen via mijn 'Vraag het Kim'-contactformulier. Heb jij ook een vraag? Klik hier voor meer uitleg en stel 'm vooral! De vraag van vandaag: ken ik boeken waar knappe jongens in zitten? Natuurlijk! Lees snel verder voor mijn leestips.
De lieve lezeres - zowel van mijn blog als boeken, haha - die mij deze vraag stelde, had het boek Wacht op mij van J. Lynn gelezen. In dit verhaal zit een héél leuke jongen genaamd Cam en ik heb zo'n vermoeden dat ze een stiekem oogje op hem heeft gekregen. Niet zo gek, want die had ik na het lezen van dit boek ook! Dit zijn soortgelijke boeken met minstens even leuke jongens..

Makkelijk van Tammara Webber:
In Makkelijk van Tammara Webber wordt studente Jacqueline na een Halloweenfeestje aangerand. Terwijl ze worstelt om uit de greep van haar belager te komen, duikt hij ineens op: Lucas, haar redder in nood. En de mysterieuze Lucas verschijnt ineens op veel meer plaatsen. Hij werkt bij Starbucks op de campus en zit in de collegezaal bij economie. Ondertussen heeft Jacqueline een steeds spannender e-mailcontact met bijlesleraar Landon. Landon is leuk en ongecompliceerd, terwijl Lucas van alles voor haar lijkt te verbergen. Toch voelt ze zich onverklaarbaar tot hem aangetrokken.

Prachtige rampspoed van Jamie McGuire:
Abby doet haar best om haar duistere verleden te vergeten. Ze gedraagt zich dan ook voorbeeldig: ze rookt of drinkt niet, is trouw in relaties en zorgt dat ze haar zaakjes altijd goed op orde heeft. Wanneer ze als eerstejaars aankomt op de universiteit wordt haar kans op een nieuw leven al snel gedwarsboomd door Travis, die daar bekend staat als Mr. Onenightstand. Travis, een knappe jongeman vol tatoeages, is de ultieme charmeur. Abby wijst hem af, maar hij krijgt haar via een weddenschap toch in zijn macht...

Het lot van Callie & Kayden van Jessica Sorensen:
Callie wordt op haar twaalfde verjaardag alles ontnomen. Het gevolg is dat ze zich gevoelsmatig afsluit en zweert nooit te vertellen wat haar is overkomen. Jaren later domineert haar pijnlijke verleden echter nog steeds Callie's dagelijks leven. Alles verandert als ze de mysterieuze en aantrekkelijke Kayden ontmoet die net als zij is gewend aan lijden in stilte. Kayden doet er alles aan met Callie bevriend te raken, ook al blijft zij afstandelijk en in zichzelf gekeerd. Hoe meer Kayden probeert deel van haar leven te worden, hoe duidelijker het wordt dat Callie moet worden gered.

Alle drie de boeken (en Wacht op mij) heb ik gelezen en alle jongens waren even leuk. Lieve Lotte, ik hoop dat ik je heb geholpen en als je één van deze boeken hebt gelezen hoor ik graag wat je ervan vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten