2 jun 2014

Interieur | less house, more home


 
Het is een tic die ik mijn moeder heb (en de rest van de vrouwen in mijn familie), maar ik houd van interieur. De liefde gaat zelfs zo ver dat ik gisteren naar het tuincentrum ben geweest voor schattige sfeerlichten van Riverdale, terwijl ik er twee dagen daarvoor ook al ben geweest..

We hadden afgerekend toen mijn moeder verderop een stelling met de sfeerlichten zag staan. Toen ze een kijkje ging nemen werd duidelijk dat de lichtjes pas op 1 juni in de verkoop gingen. We vonden ze zó leuk dat we besloten zondag gewoon weer terug te gaan. Tuincentrum De Bosrand in Wassenaar is op het gebied van interieur überhaupt baas, want behalve Riverdale (waarvan ze echt veel verkopen) hebben ze ook groot stuk gevuld met Rivera Maison goodies. Heaven! 

Bovenstaande foto's stuurde ik meteen door naar vriendlief met de vraag of ik later het huis in mag richten. Geen enkel probleem, zei 'ie. Mooi,  dat wordt dan héél véél wit met roze en licht blauw/mint. Kijk dan naar die foto's.. Ik ben echt verliefd geworden op die combinatie. 

Ik kan nu al niet wachten om inkopen te gaan doen later! *ondeugend glimlachje*

1 opmerking: