16 feb 2014

Valentijnsdag 2014


Dit artikel is onderdeel van themamaand: Fall in love February!
Je hebt me nu de afgelopen paar dagen horen praten over Valentijnsdag en ben je nieuwsgierig geworden naar mijn eigen liefdesdag. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend en ik niet heel veel aan Valentijnsdag hebben gedaan maar dat is deels mijn schuld.

's Avonds, nadat ik had gewerkt op zaterdag, kleedde ik me om en pakte mijn spullen in zodat Guido me kon komen ophalen. We reden naar Scheveningen om daar een hapje te eten bij de Italiaan. Standaard menu: pizza margaritha voor 2 en een dame blanche. We zouden eigenlijk nog naar de film gaan, maar ik voelde me niet zo lekker en was een beetje moe dus besloten we naar huis te gaan. 

We sloten onze Valentijnsdag af met muziek luisteren, blogjes typen (ik althans) en een beetje kletsen. Het was een rustige valentijn dit jaar, maar dat is ook wel eens fijn!

Heb jij de dag van de liefde gevierd en zo ja, op welke manier?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten