14 mei 2011

Week 4 – Your favourite thing to do on the weekends

In het weekend heb ik altijd een verplicht nummertje, werken op zaterdag maar op zondag hebben ik wel een paar favorieten.



- In m'n weekend ga ik tegenwoordig naar m'n vriend. Ja, niets nieuws denk je nu alleen m'n vriendlief verhuist. Hij woont weer opzichzelf in de buurt van Amsterdam. Van zondagen kan ik nu weer echt gaan genieten.

- Ook vind ik het heerlijk om in m'n pyjama op de bank te hangen met een kop thee of groot glas water en een goed boek. Ook vind ik het fijn om een leuke film aan te zetten en weg te dommelen.

- Helaas staat huiswerk ook wel eens op de lijst van to-do voor het weekend. De laatste tijd nog wat opstellen en werkstukken maar ook opdrachten voor bestuursrecht.

- Vrijdag is een goed begin van het weekend want dan komt altijd m'n beste vriend gewoon TV kijken, kletsen en lekker ouderwets lachen.

1 opmerking: