4 mei 2011

Week 3 – What people like to call you

Eigenlijk heb ik niet zoveel bijnamen. Maar dit is de opdracht, i stick to it! Laat ik er maar eens een paar behandelen.



Kimmie: eigenlijk word ik zo al genoem sinds ik me kan herringeren. Ik ben niet zo groot en mensen houden ervan om korte namen langer te maken, denk ik. Zelf noem ik me ook zo, bijvoorbeeld op msn/ping en forums.

Prinsesje: vanaf dag één noemt m'n vriendlief mij zo. Wel heel lief toch? Vandaar ook m'n 'blognaam'.

Kimmeke: Een vriendin van school noemt me weleens zo. Ooit noemde ik haar met een 'eke' erachter. Rond kerst zongen we dan ook: er is een kimmeke geboren op aard.

K: zo noemde m'n beste vriendin me een tijdje. We waren helemaal bezeten door gossip girl en ook aan het einde van al onze smsjes stond xoxo, you know you love me. Beetje beschamend achteraf maar wel waard om in m'n rijtje er tussen te staan.

Hartje: zo noemt m'n moeder me al sinds jaren. Ik ben haar hartje. Aangezien het bijna moederdag is .. mam, je bent de liefste van de hele wereld!

Hebben jullie ook een bijna(a)m(en)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten