26 okt 2010

Nerd alert!



Vandaag is het toch echt begonnen. Wat? Leren natuurlijk. Vorige week had ik nog heerlijk vakantie maar deze en volgende week is het flink afblazen gezien want ik heb volgende week proefwerk week. Gisteren heb ik dus een leerschema in elkaar geflanst en vandaag ben ik begonnen met KV1: systeem van het recht. Ik heb gelukkig een lekker toetsrooster gekregen en ook vandaag had ik een goed gewoon lesrooster want een docent was ziek dus ik was gewoon 2 uur eerder uit van school dat ik goed kon besteden aan leren.

Zoals bij mijn mededelingen te lezen zal ik niet al te veel actief zijn deze en volgende week in verband met leren maar ook in verband een concert waar ik donderdag a.s. heen ga. Micheal Buble! Het concert ging eerder dit jaar in mei niet door omdat z'n drummer hartproblemen kreeg een paar dagen voor het concert bij een ander concert in Frankrijk. Gelukkig, donderdg is het eindelijk zo ver en ik heb er zin! Zal in het weekend wel vertellen hoe het was helaas is het wel in het gelderdom dus ben ik pas laat thuis en ik moet de dag erna om 9 uur beginnen op school dus dat word leuk maar wat doe je eraan. Voor vandaag even geen leren meer maar lekker Glee kijken en morgen zie ik wel weer verder..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten