1 okt 2010

Dag 26: mijn angsten

Waar ik nou echt doodsangsten van uit sta is toch wel kleine en enge beestjes zoals insecten. Veel mensen zijn bang van spinnen maar dat valt bij mij wel mee, als ze maar niet te groot zijn. Mijn vriend daar in tegen die schijt in z'n broek voor een spinnetje. Ooit sprong hij het huis binnen toen ik de voordeur opendeed omdat er een spinnetje op de muur naast de deur zat. Toen ik met m'n hand naar de muur ging om hem spinnetje op de grond te gooien dacht mijn vriend dat ik hem wou pakken om hem in z'n nek t gooien. Het gevolg? Hij gaf me een duw uit de deur post en probeerde de deur dicht te doen. Wat was dat grappig!
Verder ben ik eigenlijk alleen maar bang voor de dood. Waarom gaan mensen waarvan je houd eigenlijk dood? Hoe voelt het om dood te zijn? Allemaal vragen waar ik hopelijk nog lang niet achter kom..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten