3 mrt 2015

Outfit | ready for spring


Woop woop, eindelijk weer eens een outfit post! Het lijkt bijna wel alsof ik word gesponsord door Hema, maar helaas is niets minder waar. Wel fijn: de outfit is (over het algemeen) lekker betaalbaar!

Vorige week vrijdag was het zo ontzettend lekker weer dat ik gelijk een lente-achtige outfit uit de kast heb getrokken. De nieuwe shirts van Hema met tekst vind ik zo leuk! Ik heb deze, maar er zijn ook andere met teksten zoals Enjoy Today en Live. Nog een nieuw item waar ik dol op ben (trend alert!) is het spijkerjasje. Ze hebben hem ook in donker blauw en beide kleuren met kraagje, maar deze was mijn favoriet. Klaar voor de lente!

Trouwens: Xenos heeft de leukste telefoonhoesjes voor de leukste prijs. Ik heb sinds twee weken een nieuwe telefoon, dus moest even ergens in de buurt een hoesje vandaan toveren.. Heb er gelijk twee mee genomen! Ik heb de 'Mrs. always right' in zwart en wit, maar ze hebben ook andere leuke teksten en hoesjes met vrolijke bloemenprints. Oh oh, how I love cheap! :)

Fijne dag vandaag lovelies! Just be beautiful today x 

2 opmerkingen:

  1. Wauw leuke outfit Kim! Je zou echt niet zeggen dat het van de Hema is O___o
    Dat jasje is mijn favoriet! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt best wel leuke kleding shoppen bij de Hema, en ook nog betaalbaar. Deze outfit staat je goed. Bep

    BeantwoordenVerwijderen