18 feb 2013

PERSONAL: #7


Afgelopen week was een drukke week, het was de laat voor de vakantie. Gelukkig was het wel een redelijk goede leesweek want ik las: Harry Potter en de geheime kamer van J.K. Rowling uit. Ik begon (als valentijns-read) op woensdag in Delirium Amoris van Lauren Oliver, helaas had ik vanaf toen niet zo heel veel tijd meer om te lezen dus ben ik daar nog steeds in bezig. Wel heb ik deze week, zoals beloofd, mijn review van: Het chalet van Suzanne Vermeer geplaatst (2). Deze week hoop ik een review te kunnen plaatsen van Harry Potter deel 2.

Deze week kwamen er wel een paar artikelen online (nog niet zo veel als ik had gehoopt, maar daar ga ik verandering in brengen) zoals een valentijnscadeau DIY (1) en een inspirerende quote. Helaas is de review van de Nivea bodylotion voor onder de douche niet online gekomen, deze week beter. Wel kan je deze week een artikel verwachten over mijn nieuwe favoriete app (3) en daily's want ik heb wat leuke dingen in het vooruitzicht deze week!

Het hele afvallen-verhaal laat ik maar achterwegen deze week (alweer), ik heb iets véél leukers te vertellen. Het was afgelopen week Valentijnsdag en vriendlief en ik gingen leuke dingen doen. Vrijdagavond had ik een leuke verrassing voor hem (4) want ik overhandigde hem mijn eigengemaakte cadeautje en een leuke kaart. Op zaterdag ging ik na mijn werk naar hem toe voor een weekendje en wat had 'ie daar? Een verrassing voor mij! Een grote bos witte rozen en een grote kaart. Zondag zijn we samen, om het nog een keertje goed te vieren, naar Scheveningen gegaan om daar Verliefd op Ibiza te kijken in de bioscoop (5), een heerlijke reuze pizza te eten bij La Galleria en een potje air hockey te spelen. Het was een heerlijke weeke. Op naar de volgende!

Hoe was jouw week?

1 opmerking:

  1. Wat een leuk week overzicht. En leuk dat jullie elkaar zo hebben verrast met valentijn :)

    BeantwoordenVerwijderen