24 jun 2011

Ik heb een stageplek!

Ik kan er helaas niet veel over kwijt, maar het is niet de plek waar ik vorige week woensdag een gesprek had. Gistermiddag heb ik nog een aantal bedrijven gemaild en nog geen anderhalf uur later had ik beet, of ik wilde bellen voor een afspraak? Zo gezegt, zo gedaan en de afspraak stond voor deze ochtend om 10 uur. Het gesprek ging goed en ik werd meteen al rondgeleid.

Het ging zo goed zelfs dat ik om 10 voor 12 werd opgebeld, nadat de tweede stagesollicitant was geweest, met de vraag of ik mijn stageperiode binnen hun bedrijf wilde vervullen. Echt? Natuurlijk wil ik dat! In het kort samengevat, ik heb een stageplek!

M'n stage zal ik van augustus tot en met januari vervullen bij een notariskantoor in Rijnsburg en ik ben er ontzettend blij mee. Het lijkt wel of ik de laatste tijd veel geluk heb. Wij allemaal eigenlijk want als er een deur sluit gaat er ergens anders een raam open!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten