6 jun 2011

De laatste loodjes



Ik ben aangekomen bij de laatste loodjes deze week. Tentameweek, wel te verstaan. Elke dag twee te gaan en vrijdag alweer vrij. Volgende week dinsdag voorlopige cijferlijst ophalen en eventuele herkansingen de twee dagen daarna.

Eigenlijk heb ik vanaf 16 juni vakantie maar ik moet nog wel op zoek naar een stageplek. Over stage gesproken, woensdag heb ik een gesprek. Heel blij natuurlijk! Ik wil er niet veel over kwijt maar het is bij een advocatenbureau. Hopelijk zijn ze net zo enthousiast als dat ik ben.

Nog iets leuks, ik heb een 10 gehaald! Het klinkt heel leuk maar helaas was het voor een oefen brief en telt die 10 niet mee. Ondanks dat kleine minpuntje ben ik toch een beetje trots op, haha.

Volgend schooljaar begin ik dus niet in de boeken maar in de praktijk. Vanaf 1 februari, als ik het goed zeg, begin ik in het nieuwe school gebouw. Geen klas per lokaal meer maar een aantal klassen in een grote open ruimte. Geen uitleg meer maar zelfstudie. Ik ga het volgende schooljaar fris in.

Trouwens ook al een nieuwe agende gescoord. M'n nieuwe schooljaar kan niet meer stuk!

Hoe zwaar zijn jullie laatsten loodjes?
EDIT: ik heb m'n eerste cijfers al binnen. Een 7.3 voor bestuursrecht, hoogste cijfer van de klas tot nu toe. Windows xp en internet ook gehaald!

1 opmerking: