10 nov 2010

Leuke maar ook stomme dingen..



in de vorm van tweets. Vandaag is een veel bewogen dagje dus vandaar. Ik heb bij bijvoorbeeld ashleylynn.nl en zijdenkt.nl gezien dat ze een tweet groot in beeld brengen maar zo a-technisch als ik ben weet ik niet hoe dat moet. Iemand tips/handleiding? Dus doe ik het maar even zo (van oud naar nieuw):

- (Deze tweet is van gisteren ochtend maar moet hem er gewoon bij zetten want ik ben er zo blij mee!)
Goedemorgen, had gisteren nog niet verteld maar heb al m'n rechten vakken gehaald! #blij =).
- Sizzix mail binnen ze sturen me het foamdeel gewoon even gratis op vanuit Amerika #service #blij.
- Wat een - piep - zooi. Alle relaties bij vriendinnen zijn naar de knoppen hopelijk de mijne niet #waarom?
- Vanavond het eerste sinterklaasjournaal van 2010 #blij. Volg het vanaf het begin en dat is dus nu al 10 jaar.
- Mijn sinterklaas/kerst cadeau is binnen! Heb eindelijk m'n bloggie camera #blij #happy.
- Sinterklaas journaal: De stoomboot van Sinterklaas is er al, hoe kan dat nou? Kan niet wachten tot morgen want dan hoor ik het #loveit.
- Een #lievevriendin die ik een kaart met chocolaatjes heb gegeven vraagt nu ineens mijn adres. Wat is ze van plan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten