7 nov 2010

#Genieten

Vanmorgen gezellig samen met m'n moeder naar een winter fair hier in de buurt geweest. Misschien ooit gehoord van panorama tullipland? Nou dat is nu voor een week om getoverd in een winter fair. Heel gezellig hoor maar wel vreemd dat als je een broodje gaat eten dat je uitzicht dat een groot schilderij met lente voorstelling er op is.

Ik en m'n moeder houden samen van woonwinkeltjes. Gezellig waren er daar ook een aantal van. Tuurlijk kwamen we terug met tasjes vol leuke spulletjes!





Voor we weg gingen at ik een heerlijk broodje gezond en m'n moeder een stukje taart. Zeker een geslaagd ochtend/middagje.


Daarnet lekker uiteten geweest met m'n moeder en oma. Pf, wat was het lekker bij die chinees maar ik zit nu zo vol. Voor het voorgerecht pakte m'n oma een doosje uit haar tas. Daarin zaten twee mooie goude ringetjes en een paar bijpassende oorbelletje. "Oma dat hoeft toch helemaal niet! Je hebt ze nog niet eens een jaar." Maar oma hield stug vol en ik bedankte haar. Toen in de auto gaf ze me een plastic tasje. "Hier, zodat jullie er niet om hoeven te vechten als ik dood ben, haha." Ik wist het al meteen. Het was dit doosje waar m'n oma nog één of twee van heeft.


Ik heb altijd gezegt dat ik deze wou en nu heb ik er dus alvast één. Nu zit ik dus met een half oog TV te kijken met een grote kop thee naast me. De mok heb ik vrijdag gekocht en je kunt het niet zo goed zien maar maar er zit een wit 3D-achtig hart op. Ben er helemaal verliefd op, haha.


Oja, wil nog even kwijt dat ik sinds vandaag een video op mijn eigen YT account gezet. Het heeft wel te maken met het scrappen wat ik doe maar je kunt altijd kijken natuurlijk! Mijn YT naam: TheYoungscrapper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten