1 nov 2014

Behind the scenes #2


Een tijd geleden, zeg maar in mei, heb ik een keer een behind the scenes gedaan. Toen was het van een 'fotoshoot' die we deden voor een outfitpost. Het leek me weer eens leuk om wat achter de schermen dingetjes met jullie te delen.. dus hier een paar kiekjes van de laatste twee weken! 
De eerste foto is van twee weken geleden. Pepijn en ik doen de laatste tijd vaak op zaterdag een drankje. Dit keer waren we bij Alexander Beach Club in Noordwijk. Het was echt super warm 's avonds, dus zaten we lekker buiten. Het enige wat wij eigenlijk doen is: kletsen, eten, nog meer kletsen, eten, eten en drinken. Afdeling Coca Cola Light. Deze keer hadden we ook een soort gevlogd, maar de beelden waren niet zo goed van kwaliteit.. Heel jammer, want het was (zoals altijd, duh) hilarisch!

Ja, ik nam eindelijk weer eens een video op. Dit was vorige week. Ik had het hele weekend al zin om een filmpje op te nemen, maar had er op zondag maar weinig puf voor. Uiteindelijk heb ik het maandag gedaan, tussen het studeren door, en ik heb best wat leuke reacties gekregen. Ik ben van plan om morgen weer iets op te nemen. Heb je nog een verzoekje? Laat het weten in een reactie! Oja, dat zwart-roze mini dingetje op de tripod is inderdaad mijn filmcamera.. Je moet werken met wat je hebt, toch?!

De laatste foto, helemaal aan de rechterkant, is de dag na de opnames. Pepijn en ik gingen samen naar de kapper. Ik had zin in wat anders. Stukje korter dan normaal, low lights.. Je hebt het hier allemaal al kunnen lezen! Pepijn heeft een bijzonder talent: mij altijd vastleggen om de meest niet-charmante momenten. Zoals hier dus. Met m'n haar all crazy and stuff. Ach ja, gelukkig schaam ik me niet zo snel, dus tada!! 

Leuk om zo af en toe te laten zien hoe het er achter de blog aan toe gaat. Vaker doen? Fijn weekend! :)

1 opmerking: