10 okt 2014

Outfit | chill 2 school


Ik móést gewoon even delen wat ik vandaag aan heb (of had, want as we speak zit ik in mijn joggingbroek op de bank..)! Het was zonnig en best fris tegelijk, dus kon ik eindelijk een van mijn nieuwe jassen aan. Ik had maar twee uurtjes college en ik was al de hele dag bezig met studeren.. Geen zin in hakken en veel gedoe dus.
 
Shout out voor mijn jas trouwens. Hij is van de Vero Moda (en ik heb 'm in alle drie de kleuren, haha) en ik ben nu al zo ontzettend blij met de aankoop. Ik ben gewoon blij met alle pieces van deze look! Net als mijn make-up van vandaag. Helaas is het niet zo goed te zien op de foto's, maar ik heb gisteren denk ik dé foundation gevonden die perfect is voor mijn huid.
 
Vandaag was gewoon een topdagje. Make-up, outfit, studiegedrag.. Check!
 
What I wore:
Jas - Vero Moda
Top - H&M
Vestje - Vero Moda
Broek - Hema
Sjaal & sieraden - onbekend

1 opmerking: