23 dec 2010

Dagboek voor het heden en een beetje voor het verleden

Dit is mijn journal voor 2011 want de ander was voor mijn beste vriendin die het nog niet weet dus mondje dicht, haha. Deze is veel dikker omdat ik van schrijven houd en denk dat ik het aankomend jaar wel nodig heb. Ik heb m'n journal in verschillende onderdelen verdeeld. I wish: voor m'n goede voornemens, I don't want to be a next anybody, i want to be the first me: voor dingen die in m'n leven gebeuren en die aandacht verdienen, my dreams: voor dromen die ik heb - in de zin van dingen die ik nog wil in m'n leven -, Your kindness warms my heart: voor alle lieve dingen die mensen voor me doen en om speciale mensen in m'n leven een plekje te geven. De kaartje die aan de binding hangen zijn dagenkaartjes, voor elke dag één, heel leuk van de flow. Laat eens een reactie achter, vind ik leuk!



1 opmerking:

  1. Oooh mooi zeg! Ik heb die 365 dagen kalender uit de Flow ook! super he? Ik wens je een hele leuke vakantie en fijne kerstdagen!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen