3 aug 2015

Daily - 01/08/15


Iedere zelf respecterend blogger heeft het al eens gedaan (of doet het met regelmaat): 'ploggen'. Ik daarentegen nog nooit. Waarschijnlijk omdat ik vind dat mijn dagen niet leuk genoeg zijn, maar ook omdat het pas de laatste tijd echt een hype is geworden en ik toen niet schreef.. Maar eens moet de eerste keer zijn, dus TADAA! Oh, en omdat ik ploggen zo'n verschrikkelijk woord vind noem ik het gewoon een Daily.

Zaterdagochtend. Normaal sta ik altijd vroeg op om een dagje te gaan werken in de slagerij, maar vandaag ben ik lekker vrij. Joehoe! Als ik beneden kom ga ik demonstratief op de bank liggen in de hoop dat mijn moeder een broodje voor me smeert. Het duurt even, maar dan heb je ook wat.. Mijn broodje filet american met een beker melk wordt door de beste moeder van de hele wereld verzorgd. Bedankt mam!

Hup hup, plan van vandaag is naar de markt in Leiden. Ik trek een makkelijke outfit aan. Details: blouse - H&M (oude collectie)//broek - Hema//schoenen - Van Haren en een kettinkje van Six, maar die staat niet op de foto ofcourse haha.
Eerste stop is La Place. Mama neemt een grote cappuccino en een stukje cake, want nog niet ontbeten, en ik ga voor een lekkere thee. Stiekem wel een hapje geproefd en de cake was echt goddelijk!

Hoe kan het dan ook anders dat de eerste kraam waar ik stop een notenkraam is?! Gekruide cashewnoten, pinda's om te pellen en pistachenootjes. Eigenlijk wilde ik ook nog graag een pondje macadamia's mee nemen, maar die waren me echt iets té duur. Gelukkig heeft een klein beetje sjansen met de notenverkoper me toch nog aan een paar noten geholpen. Aardig doen brengt je wel degelijk ergens dus!
Dille & Kamille is en blijft een favoriet! Wat we hebben gescoord en wat je (waarschijnlijk) terug kunt verwachten hier is onder andere een travel notebook en wat leuke cadeauverpakkingen. Als ik in deze winkel ben heb ik altijd de drang om heel kneuterig te gaan leven. Nu ben ik al best wel kneuterig, maar ik wil dan een moestuintje en de hele dag in de keuken gaan staan bakken en koken. Oh en ik wil dinertjes houden in de tuin met héél véél eten en een mooi gedekte tafel. En en en..

Tijd voor lunch. Ik ga voor een Italiaanse bol met warme peer en geitenkaas, terwijl mama kiest voor een lekkere wrap met zalm. Het weer is prachtig en we zitten op een terrasje mensen te kijken samen. Misschien wel één van de leukste dingen van op vakantie gaan (of gewoon een dagje weg zoals wij).. urenlang mensen kijken. Drankje erbij.. Top!
Rond een uurtje of drie zijn we weer thuis en ik ben dood op. Tijd om even op de bank te hangen dus. Ik kijk de nieuwe video's in mijn YouTube feed waaronder deze dus. Ik voel dat mijn ogen steeds vaker dicht vallen en besluit even mijn oogjes dicht te doen..

Van het eten 's avonds ben ik vergeten een foto te maken, maar het was toch niet zo heel boeiend (brood). Wel heb ik foto's gemaakt van dat ik mijn nieuw gekochte lip producten ging swatchen. Behalve een rondje over de markt ben ik ook even door de winkelstraat gegaan en kocht ik het volgende bij Douglas: een NYX lipstick, twee NYX butterglosses in Créme Brulee & Merengue en twee Douglas eigen merk liquid lipsticks. O boy, love me some lipstick!
Deze foto maakte ik (ook) op snapchat. Ik swatch de Paris lipstick van NYX die ik net nieuw heb en ik ben verliefd! Maar daarna probeer ik de lipsticks van Douglas en wauw, ik sta versteld! Helaas hebben ze geen namen of nummers, maar ik kan wel verklappen dat ik de nude/peachy en de diep paarse kleur heb gekozen. En ja, fellow lipsticklovers, ik ga ze zeker binnenkort delen op mijn Instagram, snapchat ( beide @prinsesjekim) en/of hier!

Oepsie! Ik ben toch niet zo goed in dit 'ploggen' als dat ik verwacht had. Het is namelijk kwart voor 11 en ik lig opeens in bed. Beste vriend Pepijn is 's avonds nog even geweest wat gelijk staat aan een gezellige avond en daarna dook ik lekker op tijd in bed. Ik weet het,Ik weet het. Zaterdagavond en jong en zo.. Maar ik ga slapen! Zzz...

3 opmerkingen:

  1. Ik heb weer genoten van je artikel en het ploggen gaat je best aardig af. Op naar je volgende artikel. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te zien dat je een leuke dag hebt gehad! & leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke plog kimmie, en Dille & Kamille is ook mijn favoriet xx cherry

    BeantwoordenVerwijderen