5 mei 2012

FOOD: pannenkoeken

Donderdagavond bakte ik voor het eerst in mijn leven een pannenkoek. En ja, het is pannenkoek omdat je er geen pannes van kan maken maar alleen pannen. Moet je na gaan hoe ik ben gehersenspoeld door mijn docent Nederlands.

Maar ik bakte dus voor het eerst in mijn leven een pannenkoek. En ik hoopte dat ik niet mijn moeders bak genen had. Gelukkig heb ik die dus ook niet maar wonderbaarlijk genoeg bakte mijn moeder er donderdag zelf ook wat van (lees: normaal gesproken vallen ze bij haar altijd in een miljoen stukjes). Maar. Het ging goed dit keer en de pannenkoeken waren dus overheerlijk.



Ik heb de pannenkoeken gemaakt uit een home made-pak gekocht bij de AH maar ongetwijfeld ook te vinden bij bijvoorbeeld de C1000 en de Hoogvliet. Het enige wat je zelf nog moet toevoegen is water. En als ik het kan, kan jij het ook!

En zoals altijd, bon appetit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten