31 mei 2012

DAILY: mei wrap-up

Deze maand was een fijne maand. En aangezien dit de laatste mei-dag is van dit jaar dacht ik: waarom geen wrap-up maken? Gewoon alles op een rijtje van de afgelopen maand!



- deze maand kwam mijn "postproject" echt lekker op gang en ontving en verstuurde ik een aantal brieven. Ik vind het echt heel leuk om te doen!
- op 2 en 3 mei was ik gezellig bij vriendlief. Lekker uitgebreid ontbijtje, een beetje schrijven en een beetje lezen en 's avonds samen koken.
- ik maakte deze maand vijf "gerechten" klaar waaronder pannenkoeken die ik voor het eerst (!) in mijn hele leven maakte.
- Deze maand kwam mijn nieuwe header online waar ik nog steeds een beetje trots op ben. Al zeg ik het zelf.
- ik schreef in dit stukje dat ik meedeed aan een AH kookwedstrijd(je) en dat het mogelijk was dat ik in het dorp dus bij de Albert Heijn zou staan kokkerellen deze maand. Twee dagen van te voren moest ik dus zelf gaan vragen hoe het nou zat? Ik was de enige die zich had opgegeven. Aangezien het ook van het warme weer was heb ik ervoor gekozen toch maar af te blazen. Jammer maar helaas.
- 20 mei vierde ik twee feestjes. Mijn moeder was jarig en daarvoor moest ik natuurlijk even een kaartje maken! Ook waren vriendlief en ik precies 2,5 jaar samen. Dubbel genoten die dag dus.
- ik had de ballen om mijn eerste danspartner te sms'en met de vraag of 'ie met me naar de dansschool wilde. Zijn reactie? 'Hoelaat zal ik je op komen halen?'. Ik heb dus een leuke woensdagavond gehad!
- ik las gewoon twee boeken uit deze maand waaronder Julie & Julia van Julie Powell. De recensie voor dit boek staat hier online! Een recensie van het tweede boek De uitnodiging van Sheila O'Flanagan is nog niet op mijn blog verschijnen maar zal binnenkort online komen.
- afgelopen zaterdag ging ik voor het eerst "uit". En ik zeg "uit" omdat het een besloten feest was in de HMH Amsterdam die maar tot 12 uur 's nachts duurde. Ik ben niet echt een party animal maar dit feest vond ik wel leuk! Optredens van: Berget Lewis, Do en Marco Borsato. Voor herhaling vatbaar!
- de dag erna, zondag, liet vriendlief zijn nieuwe onderkomen zien. Ik was meteen hé-lé-máál weg ervan! Schattig klein dorpje, prachtig uitzicht vanuit de tuin dus je begrijpt zeker wel weer ik vaak heen ga van de zomer?

Aardig wat meegemaakt en beleefd de afgelopen maand. En, heb jij ook bijzondere of gewoon leuke dingen gedaan deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten