4 mei 2012

DAILY: 02/05/2012

Even wat anders dan eten, of nou ja er is hier wel eten involved, maar toch. Ik was namelijk twee dagen bij vriendlief om eens even lekker te ontspannen.



's Ochtends begon ik met het inpakken van mijn tas. Ik had een kaartje gemaakt voor vriend en zorgde ervoor dat ik alles bij me had. En toen, was het wachten tot dat hij me ophaalde.



We deden boodschappen, struinde nog wat winkels af en toen was het alweer tijd voor de lunch. We hadden lekker brood meegenomen, een smoothie gehaald en met het beleg dat we hadden gekozen was het helemaal af. Hup, aan het kleine eettafeltje en kletsen maar.



In de middag nam ik de tijd om een brief te schrijven en wierp ik een blik in de kastjes van meneer voor een theezakje. Ik dronk nog meer van de smoothie en genoot van het zonnetje dat door begon te komen. Meneer klootte wat raak met het laptopje want geen wifi dus met een draadje door de hele woonkamer-actie.



Ik was klaar met schrijven, maakte wat foto's van de brief en schreef er een blogje over op het laptopje zonder wifi maar met draadje. Je kan veel zeggen maar mijn vriend rockt old school. Blogje lezen? Klik!



Tegen etenstijd besloten we zijn "hell's kitchen" in te duiken voor een uiteindelijk heerlijk gerecht. Het recept vind je hier. De blauwe borden. Ik zeg twee dingen: mannenhuis en fris en fruitig. Ik vind ze vrolijk!



De dag sloten we af op de bank met de film Changeling die te zien was op RTL8, een zak chips op schoot en een dekentje over mijn benen. Het waren twee lekker ontspannen dagen!

Q: hoe was jouw vakantie (als je vakantie had)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten