8 mrt 2012

DAILY: m'n werkplekje

Vandaag deel ik mijn werkplekje net als Lisanne dat een tijdje geleden deed!





Ik schrijf hier, doe hier inspiratie op en ontspan. Veel foto's, zoals in de rest van de kamer, maken me blij.

What's on the desk: een computer maar die doet het niet - verschillende boxen met briefpapier (ik wil echt weer meer brieven schrijven) - een witte stationary set van Riverdale - een grote fotolijst met foto's van mij en vriendlief die ik van hem kreeg voor m'n verjaardag - m'n mini zelfcursus: ZIN, lust in je leven door schrijven.

Hebben jullie ook een eigen werkplekje? En hoe ziet die er uit?

2 opmerkingen:

  1. gezellige plek, mooie foto's in gezellige lijstjes, lekker inspirerend. Heb je ook nog ergens een moodboard hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé! dat boek heb ik op mijn verlanglijstje staan =D

    BeantwoordenVerwijderen