25 mrt 2012

DAILY: een lekker lang weekend





Foto's: uit m'n 365 dagen project.

Niets beter dan vier dagen weekend: donderdag met m'n moeder wezen winkelen en ik moest natuurlijk de eerste Voque NL hebben! Meteen een abonnoment op genomen, haha - vrijdag las ik m'n boek uit en ontving ik een nieuw boek. Dat was nog niet alles want ik kreeg ook een aanvraag voor een proefblog voor de website van tijdschrift Esta - zaterdag haalde vriendlief me op na werk voor een weekendje in m'n "tweede huisje" - vandaag gingen we samen op pad voor wat spulletjes voor het huisje. We kwamen terug met twee kussentjes, een plaid, twee dienblaadjes en een waxinelichthoudertje. Ik kan wel zeggen dat m'n weekend heel fijn en gezellig was!

Er is ook weer een nieuw filmpje online. Zien? KLIK HIER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten